Mobilny marketing, Gomobi.pl

Marketing mobilny


Gomobi.pl jest platformą zajmującą się marketingiem mobilnym. Oprócz popularyzacji nowych narzędzi służących do komunikacji z klientem, skupia się na upowszechnianiu wiedzy z zakresu nowych technologii oraz szerzeniu dobrych praktyk.

Mobilność, jako przejaw komfortu i nowoczesności, jest synonimem naszych czasów, a jego namacalną formą, stały się przenośne urządzenia. Wraz z upowszechnieniem się ich, tradycyjny marketing wkroczył na nową, dotąd nieznaną płaszczyznę. Ponieważ jedynym pewniakiem w otaczającej nas rzeczywistości jest zmiana, marki, które szybciej zauważą i wykorzystają jej potencjał, zdołają uzyskać przewagę nad konkurencją. Zmiany są natomiast dokonywane po to, aby żyło się nam lepiej. Wchodzimy w nową erę, erę mobi. GO MOBI!

Tematyka, jaką zajmuje się GoMobi.pl to:

Marketing mobilny

To konkursy, loterie promocyjne, badania opinii publicznej, sondy, głosowania, przeprowadzenie programów lojalnościowych, organizacja płatności przez SMS. Marketing mobilny - m marketing - to jedyna możliwość dotarcia do potencjalnego, czy obecnego klienta metodą one-to-one, a jednocześnie masowo. Techniki marketingu mobilnego dają niespotykane możliwości personalizacji przekazu reklamowego, informacyjnego, docierają do każdego miejsca oraz o każdej porze, a co najważniejsze, dają odbiorcy możliwość natychmiastowej odpowiedzi na otrzymany przekaz.


Aplikacje mobilne

To lekkie programy, bardzo często darmowe, niosące pewną wartość dodaną dla użytkownika telefonu. Aplikacje często opatrzone logotypem marki, są tym samym nową formą prowadzenia przez niego komunikacji marketingowej. Do najpopularniejszych sklepów z aplikacjami należą: App Store (Apple), Android Market (Google), Windows Marketplace (Microsoft), Ovi Store (Nokia), BlackBerry App World (Research in Motion).


Kontakt

Łukasz Kłosowski
GoMobi.pl
mail: lukasz.klosowski@gomobi.pl